środa, 27 marca 2013

Polowanie na tkaniny

Nareszcie w domu! W końcu nadrobię czytanie zaległych książek. Uzbierał mi się już spory stosik, a na oku mam jeszcze kilka innych do zdobycia. Pragnę przypomnieć wszystkim o candy organizowanym przeze mnie. Na razie zapisała się tylko jedna osoba. Postarałam się jeszcze o reklamę na dwóch innych blogach, ale na razie ciągle czekam ;) Muszę jeszcze przypomnieć, że zasady się troszkę zmieniły i teraz brać udział może każdy (wcześniej tylko osoby prowadzące bloga). Gorąco zachęcam.
Ostatnio buszowałam troszkę po sklepach i hurtowniach z tkaninami. Upolowałam kilka ciekawostek :)

 Dwie piękne organzy: jedna w paski, druga ecri


 Polar w dwóch kontrastujących kolorach. Dosyć długo szukałam dwóch ładnych odcieni tej samej tkaniny.


 Wełniana dzianina, dżersej i dżins - wszystkie w odcieniach błękitu


A co to za tkanina? Bez wątpienia wzór moro ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)