czwartek, 7 lutego 2013

Żurnalowo nr 11

Praktycznie jestem po sesji. Zostały mi dwa zaliczenia, więc wyjechałam z Poznania, aby spędzić troszkę czasu z rodzinką. Niestety już wieczorem wracam. Przez ten czas wpadło mi do głowy parę ciekawych pomysłów twórczych. Teraz tylko muszę się zabrać za ich wykonanie. Ale wcześniej zjem pączka ^^
......................................................................................................................................................................
Ta sukienka nie wiem czemu kojarzy mi się z wiedźmą. Ale z piękną wiedźmą, a nie taką brzydką i starą jak z bajek. Koraliki we włosach. Całość czarna z białymi ornamentami. Bardzo ozdobna.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)