wtorek, 12 lutego 2013

Kontrastowe dziewczyny część trzecia

Mam nadzieję, że mi wybaczycie przerwę w postach. Nie było mnie parę dni i miałam ograniczony dostęp do internetu. Mogłam co najwyżej sprawdzić pocztę. Pomyślnie zakończyłam sesję, ale niestety moje ferie nie potrwają długo. Zajęcia zaczynam już w najbliższy wtorek...
......................................................................................................................................................................
Przedstawiam drugą realizację na dyplom. Sukienka z dżerseju z czarną satynową wstążką i bawełniane bolerko z rękawami kimono wykończone również czarną wstążką. Dodatkowo czarne dzianinowe zakolanówki. Na tyle bolerka piękny ręcznie malowany kwiatowy wzór.






















3 komentarze:

  1. No nie wiem czy Ci wybaczymy ;)
    Strój rewelka, Bolerko mnie najbardziej urzekło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój wygląda jak z dawnych filmów o przyszłości...(jest to komplement) ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) teraz jak patrzę na zdjęcia to rzeczywiście sprawia takie wrażenie ^^

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)