niedziela, 3 lutego 2013

Kontrastowe dziewczyny część druga

Przedstawiam pierwszy wykonany model z kolekcji Contrast Girls. Body z dżerseju z szerokimi rękawami i błyszczącymi sznureczkami. Kolory: czerń i biel. Niestety musiałam poprzycinać zdjęcia, bo modelka znajdująca się na nich bardzo niechętnie reagowała na publikację tych zdjęć gdziekolwiek. Nie wiem czemu. Bardzo ładnie wyszła. Wybaczcie, że to powiem, ale z modelkami zawsze muszą być jakieś problemy. Nie wiem jak te profesjonalne, ale część tych z którymi ja się zetknęłam zawsze miało jakieś ale lub problemy. A to się wstydzą wyjść na wybieg albo nie założą danego ciucha. Wierzcie lub nie. Przeżyłam już 4 swoje pokazy i wiem, że każdy projektant mody musi mieć nerwy ze stali i anielską cierpliwość w stosunku do modelek.

PS. Z egzaminów dostałam 4 i 5 ;)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)