poniedziałek, 25 lutego 2013

Dziewczyna i lusto

Temat postu to tytuł pewnego obrazu Picassa. W ramach zajęć musiałam zinterpretować jedno dowolnie wybrane dzieło i wykonać makietę przestrzenną. 


Źródło:
http://www.themost10.com/wp-content/uploads/2012/03/Girl-Before-A-Mirror-By-Pablo-Picasso.jpg


Kilka zdjęć zrobionych w trakcie tworzenia. Jest ich mało, bo dokończenie makiety zajęło mi tylko kilka godzin.



I ostatecznie skończona makieta tuż przed zaliczeniem.








Wysokość to ok. 150 cm. Folia malowana akrylami. Strasznie podoba mi się to, że przez folię widać drugą stronę makiety. Zdeformowane panie jakby chciały chwycić się za ręce i zatańczyć.

6 komentarzy:

  1. powiem Ci, że jest to nieziemskie! Zaliczenie miałaś na ocenę? Jeśli byłoby to możliwe powinnaś dostać 6 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) cieszę się, że się podoba ^^ zaliczenie z oceną, dostałam 5+ ^^
      u mnie jest tak z ocenami, że do średniej końcowej 5+ i 6 liczy się jako 5, ale jak się profesorowie zachwycą to wstawiają wyższe :)

      Usuń
    2. fajnie:) a to gdzie się uczysz ?:)

      Usuń
    3. na WSUS-ie w Poznaniu

      Usuń
  2. Superaśne zadanie, też miałam kilka ciekawych projektów. Podoba mi się jak zinterpretowałaś obraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) co nieco już zdążyłam obejrzeć na twoim blogu ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)