niedziela, 13 stycznia 2013

Wyróżnienie

Z początku byłam lekko zaskoczona, gdy otrzymałam wyróżnienie Versatile Blogger od magnolienrinde. Bardzo mało orientuję się jeszcze w niektórych sprawach związanych z blogami. Nazwa nagrody też niewiele mi mówiła, dlatego szybciutko uruchomiłam Tłumacz Google. Wyświetliło "wszechstronny, uniwersalny". No cóż. Będę trochę mniej skromna i zgodzę się z tymi hasłami. Rzeczywiście wrzucam na bloga przeróżne rzeczy. Tak więc bardzo dziękuję za to miłe wyróżnienie :)




No więc, zorientowałam się z czym się dokładnie wiąże nominacja. Nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu;
- pokazać nagrodę u siebie na blogu;
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Fakty o mnie:

1. Przepadam za goframi z bitą śmietaną i polewą toffi
2. Czytam japońskie komiksy - mangi i mnóstwo literatury fantasy
3. Strasznie kiepsko szyję ubrania
4. Nałogowo słucham muzyki azjatyckiej: japoński pop, rock, także niektóre kawałki chińskie i koreańskie
5. Uwielbiam pić wino
6. Marzę, żeby obejrzeć dobry musical na żywo
7. Mam dużą wadę wzroku, niedowidzę ( minus 4 i minus 6)

No i na koniec nominowanie.
Wybaczcie, ale dodam uwagę od siebie. Czy 15 blogów to nie za duża liczba? Jest wysoce prawdopodobne, że nagroda może kilkukrotnie trafić do tych samych osób, które ponownie muszą kogoś nominować. Troszkę błędne koło. Obserwuję sporo blogów, ale i tak ciężko jest mi wybrać takie, którym przyznać wyróżnienia. Ograniczę więc ich liczbę do trzech :) Zachęcam wszystkim do odwiedzenia ich

http://fpomyslow.blogspot.com/
http://multicolorcorner.blogspot.com/
http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję! Tym bardziej, że wybrałaś mnie wśród trzech. Dla mnie to zaszczyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Jest mi bardzo miło że zostałam zauważona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ci bardzo! Udało mi się już zamieścić informację o nagrodzie i posłać odznaczenia dalej w świat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)