środa, 9 stycznia 2013

Nowy sprzęt ^^

Prawie do rana siedziałam nad jednym projektem i w końcu położyłam się spać. Musiałam się troszkę przespać, żeby przetrwać kolejne dni. Po godzinie 8 rano mój budzik oznajmił godzinę zero. Czyli to już. Skończyłam 24 lata. Oczywiście znowu przysnęłam. Obudził mnie jakieś trzy godziny później Kocurek. Pozaczepiał chwilę po czym kazał zamknąć oczy. Nie było to trudne, bo byłam jeszcze trochę zaspana. Kiedy je otworzyłam nadal nic nie widziałam. Dopiero po chwili Kocurek się odsunął i ukazał mi się ciekawy widok. Na drugim końcu pokoju stała niezwykła konstrukcja. Bardzo znajoma. Zamknęłam oczy i otworzyłam ponownie. Nadal tam stała. Piękna, duża sztaluga. Schowałam głowę pod kołdrę i znowu spojrzałam w tamtym kierunku. Jaka śliczna! ^^ Gdy w końcu uwierzyłam oczom wygramoliłam się z łóżka. Oczywiście obejrzałam z każdej strony, pokręciłam śrubkami, przymierzyłam karton do niej. Marzyłam o dużej sztaludze :)
Kocurek zrobił mi świetną niespodziankę. Ostatnio ciągle mnie zaskakuje ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)