sobota, 19 stycznia 2013

Malarstwo do dyplomu 8

Wczoraj przyjechały ramki do mojej makiety ^^ Całość złożył mój tata, więc wyglądają świetnie. Trochę wątpiłam, ale udało mi się dziś dostać folię do tych ramek. Teraz mogę już ostro ruszyć do pracy. Najpierw jednak muszę troszkę posiedzieć nad notatkami. Za tydzień mam egzamin ustny, a za dwa kolejny. Pewnie zabiorę się za to późno, bo w kuchni rośnie mi teraz ciasto na pizzę. Za bardzo nie mam na nią ochoty, chętniej ugotowałabym sobie kalafior ^^ No ale Kocurek musi mieć coś do jedzenia jak wróci późno ;)
.....................................................................................................................................................................
Powoli zbliżam się do końca całego cyklu martwych natur. W tej poniżej wykorzystałam mój filcowy naszyjnik ślimaczkowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)