środa, 16 stycznia 2013

Malarstwo do dyplomu 7

Tym razem pomarańcz w paru odcieniach. W zapasie miałam jeszcze parę innych kolorów, które zamierzałam użyć na kolejnych pracach. Początkowym zamysłem chciałam stworzyć ok. 15 takich prac. Potem się okazało, że oczekują ode mnie minimum 6 prac. Miałam najwięcej prac ze wszystkich osób broniących się tamtego dnia. Był problem ze zdobyciem dodatkowych sztalug na moje prace. Pomimo moich usilnych próśb i starań dano nam do dyspozycji jedynie 6 sztalug. Musiałam ustawiać swoje prace jedna pod drugą. Do dzisiaj mam za to żal. Znaczenie lepiej prezentowały by się na białej ścianie przypięte takerem. Niestety chciano nam zrobić masową obronę za jednym zamachem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)