niedziela, 13 stycznia 2013

Malarstwo do dyplomu 6

Jedna z ciekawszych prac. Manekin jakby lewituje. Szczególnie fajny jest węzeł na górze i czarna błyszcząca łatka na manekinie.




Wszystkie tektury gruntowałam farbą emulsyjną do fasad. Masowo. Nowe tektury musiałam sprowadzać specjalnie z Poznania, bo w moim mieście, mimo kilku sklepów papierniczych nie mieli takich. Sprowadzać, mam na myśli sama musiałam jechać pociągiem z teczką do sklepu plastycznego w Poznaniu. Robiłam to przy okazji jakiś konsultacji na uczelni. 

4 komentarze:

  1. Powiedz mi proszę, bo trochę się gubię, to jak rozumiem robisz jeden dyplom z elementami malarskimi i ubraniami? Czy robisz dwa dyplomy? Bo ja jak będę robić to raczej nie będą do tego konieczne obrazy, może dlatego, że jestem na animacji, w każdym razie ciekawa jestem. Btw śliczne te obrazy, takie proste a jednak mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) zrobiłam jeden dyplom, z projektowania ubioru. U mnie na uczelni wymagają pracę praktyczną ze swojej specjalizacji, pracę pisemną odnoszącą się do praktycznej i aneks z malarstwa lub rysunku (czasem zamiast tego fotografia). Tak więc dyplomy składają się z trzech elementów ^^ Trochę jest nad tym pracy

      Usuń
    2. No to sporo tego, w ogóle to podziwiam Ciebie i Twój jakby zapał, że robisz to wszystko. To u mnie trochę inaczej to wygląda nie wiem czy to źle czy dobrze, aczkolwiek uważam, że u Ciebie jest ciekawiej, my tylko na specjalizacji animacja mamy zrobić coś co będzie animacją, w formie dowolnej i do tego tylko szkice i wstępne etapy pracy, ale je tylko dołączamy jako taki dodatek na płycie. Dużo pracy masz, ale zapewne będzie to z korzyścią, a u mnie - no cóż zobaczy się.

      Usuń
    3. Na pewno też będziesz miała trochę pracy z animacją ;) Przyznam, że z dyplomami z proj. ubioru jest masa roboty. Inne specjalizacje przynajmniej nie muszą szyć tego wszystkiego i załatwiać modelek do pokazu ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)