wtorek, 1 stycznia 2013

Malarstwo do dyplomu 1

Nadszedł Nowy Rok, czas więc na pewne zmiany lub ulepszenia. Przygotowałam dla Was całkiem sporo ciekawych prac i zdjęć. Poza tym styczeń jest miesiącem zaliczeń i egzaminów na uczelni, więc oznacza to, że pokończę wszelkie moje zaczęte projekty i podzielę się efektami na blogu ^^ A już dzisiaj pierwszy post dotyczący malarstwa z dyplomu.
.............................................................................................................................................

Od obrony dyplomu minęło już wiele miesięcy. Myślę, że już czas podzielić się moim aneksem do dyplomu z malarstwa. Ogólnie miałam do zaprojektowania i uszycia kolekcję strojów, namalowanie (rysowanie lub jeszcze inna metoda) cyklu prac oraz napisanie pracy pisemnej. Musiałam to przedstawić na obronie otwartej dla wszystkich. Czyli pokaz mody, opowiedzenie o kolekcji, o pracy pisemnej i odpowiedzenie na jakieś pytania. Całkiem spore wydarzenie zwłaszcza, że broniło się jednego dnia 8 (jeśli dobrze pamiętam) kolekcji. Do tego byłam pierwsza w kolejce i wysiadły baterie w pilociku do slajdów. No ale przeżyłam i zaczęłam magisterkę ^^ Nie przedłużam i przedstawiam pierwszą z cyklu 10 prac malarskich.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)