czwartek, 27 grudnia 2012

Problem z kręceniem filmików

Ostatnimi tygodniami ciągle się zastanawiam w jaki sposób kręcić moje filmiki. Nawet w Google nie mogę znaleźć podpowiedzi jak ustawić kamerkę. Próbowałam już kamerką z laptopa kręcić szkicowanie, wszystko fajnie, ale rysunek jest do góry nogami. Ten, który już nagrałam o rysowaniu oka robiłam tak: prawą ręką rysowałam, lewą trzymałam telefon. Niewygodny sposób, bo kartka się ciągle przesuwa i trzeba trzymać lewą rękę nieruchomo. Wczoraj wzięłam jeszcze inny telefon i zamocowałam sobie na czole (nie pytajcie jak, parodia). Problem w tym, że był dotykowy i szybko się blokował zanim wcisnęłam przycisk nagrywania. Kąt kręcenia też był zły. Nie poddawałam się łatwo i przymocowałam go do szyi. Też nie chciał współpracować. Nawet myślałam, żeby zawiesić na sznurkach komórkę lub aparat fotograficzny, ale nie bardzo mam o co zahaczyć. Czy ktoś wie jak to zrobić, żeby efekt był w miarę dobry? Już kończą mi się pomysły i wychodzi na to, że będę musiała nająć jakiegoś "operatora" kamery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)