czwartek, 20 grudnia 2012

Mój ukochany odtwarzacz mp3

Nocne malowanie z przerwami zostało ostatecznie zakończone po południu. Przyznam, że spodziewałam się nieco lepszego efektu. Niestety zdjęcia z procesu tworzenia wrzucę dopiero w święta. Obraz leży już zapakowany na szafie i czeka na właściwy moment ;)
...............................................................................................
Jaki jest Wasz ulubiony przedmiot? 

Ja mam mnóstwo ulubionych rzeczy: laptop, książki, moje projekty i zeszyty, maszyna do szycia, niektóre błyskotki, buty... Całkiem sporo by się tego znalazło. Czemu poruszam ten temat? Otóż znalazłam właśnie zdjęcia, które wykonałam na zaliczenie fotografii na hasło Ulubiony przedmiot. Swoją drogą ten odtwarzacz kupiłam jeszcze w liceum za moje stypendium za wyniki w nauce, jakieś 6 lat temu. Nadal wiernie mi służy ^^


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)