niedziela, 16 grudnia 2012

Kurs: rysujemy oko

Dzisiaj coś bardzo specjalnego. Myślałam już o tym od dawna i w końcu wcieliłam w życie. Mój pierwszy blogowy kursik rysowania. Nie jest to jakieś mistrzostwo. Założeniem jest jak w miarę szybko i prosto narysować oko. Nie wgłębiałam się tutaj za bardzo w anatomiczne szczegóły, więc może wyglądać troszkę śmiesznie. Żeby było lepiej widać użyłam flamastra. Zapraszam do rysowania ^^



1. Rysujemy górny łuk, lekko wydłużony.


2. Teraz pora na dolny łuk.


3. Zaznaczamy wewnętrzny kącik oka. Rysujemy niepełne koło pośrodku tak, aby "chowało się" nieco pod górną powieką.


4. Następnie zaznaczamy malutką zmarszczę pod okiem i górną powiekę.


5. Rysujemy źrenicę i ją zamalowujemy. Nie zawsze trzeba zaczerniać całą, można na niej też umieścić odbicia światła.


6. Robimy bruzgi na tęczówce.


7. I zaczerniamy całość pozostawiając jakieś odbicia światła. U mnie zrobione to trochę niedbale i chaotycznie.


8. Na koniec rysujemy rzęsy na górze i na dole.




Proste, prawda? Z czasem można to rysować coraz dokładniej i bardziej realistycznie. A żeby Wam jeszcze bardziej to ułatwić poniżej publikuję mój pierwszy filmik z dokładnym przebiegiem kursu. Zapraszam do obejrzenia ^^


3 komentarze:

  1. bardzo fajny kursik:) czkam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zrobiłam go na szybko na próbę. Postaram się przygotowywać trochę bardziej ambitniejsze;)

      Usuń
  2. Przydatny filmik :) Fajnie wszystko wyjaśniasz krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)