sobota, 8 grudnia 2012

Festiwal, gry, wystawa

Niebawem święta i trzeba wybrać prezenty. Ciężko jest trafić w różne gusta. Od kilku lat panuje moda na artystyczne prezenty. Z początku też malowałam dla rodzinki obrazy do powieszenia, ale wiadomo, że puste ściany kiedyś się kończą. W tym roku wyjątkowo zamierzam namalować tylko jeden obraz, dla brata. Ma na ścianie już ode mnie takiego strasznego stwora i wymyślił sobie, że znowu chce jakiegoś psychopatę na ścianie ^^ Wybrałam już pewną postać i nieco się obawiam tego wyzwania. To postać fikcyjna, ale ma bardzo realistyczną twarz. Zobaczymy co wyjdzie.

W ten weekend w Poznaniu odbywa się Festiwal sztuki i przedmiotów artystycznych. Byłam na nim kilka lat temu. Mnóstwo wystawców i rękodzieła. Raj dla artystów. Nie zamierzałam się w tym roku wybierać, ale udało mi się przypadkiem zdobyć darmową wejściówkę, więc jutro zamierzam na chwilę tam iść. Pooglądam sobie stoiska i błyskotki ;) Ktoś  idzie?

Kocurek w pracy, a ja wypróbowałam już jego nowy nabytek - Kinecta. Powinniście kojarzyć. To taka kamerka podłączana do konsoli i można przez nią grać. Przetestowałam aż cztery gry taneczne. Świetna zabawa i niezły wysiłek. Przy tym naprawdę można utrzymać formę. Gdybym tak kilka razy w tygodniu choć godzinkę intensywnie tańczyła....Poszłoby te parę kilo i w końcu zaczęłabym doganiać uciekające tramwaje ^^

No ale zanim zaczęłam dziś tańczyć wybrałam się na wernisaż wystawy m.in. moich profesorów z uczelni. Pierwszy raz w takim czymś uczestniczyłam. Zmarzłam jak nie wiem, bo przyszłam tam za szybko, w środku też nie zdejmowałam płaszcza. Dwudziestu kilku artystów wystawiło swoje prace w wysokiej, surowej i klimatycznej Galerii u Jezuitów. Niektóre prace były dla mnie zaskoczeniem, kilka bardzo mi się spodobało. Wino było podawane w różnego rodzaju kieliszkach i kuflach. Ah, fajnie by było mieć w przyszłości wernisaż własnych prac...

2 komentarze:

  1. Ja bym poszła na ten festiwal,ale mam za daleko;)
    Kinect to jest niesamowita sprawa.Po Dance Central,błyszczałyśmy z koleżanką na każdej imprezie;))Ćwicz,a jak wyrobisz sobie kondycję,to Ci tramwaje nie będą potrzebne;)Ruch to zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dance Central ma rzeczywiście świetne kroki i trudniejszy poziom. Próbowałam jeszcze Just Damce, który jest łatwiejszy i można oszukiwać z krokami, ale szybkość ma zawrotną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)