czwartek, 13 grudnia 2012

Ciemna martwa na mroźną pogodę

Ależ dzisiaj zimno! Przed południem jak wychodziłam na zajęcia było dobre -10 stopni. Wygrzebałam  szafy jakieś ciuchy i ubrałam się warstwowo. Martwi mnie ten mróz, bo nie mam w mieszkaniu grubych swetrów, które noszę na taką temperaturę. Dobrze, że chociaż mam ciepły płaszcz i buty. Dojazd do mieszkania z uczelni zajął mi dziś dwa razy tyle czasu niż zwykle. Tramwaje jechały jak chciały. Zrobiłam za to małe zakupy na obiad i kupiłam próbki materiałów. Niebawem zdam na blogu raport z moich obecnych zajęć.  Dzisiaj przedstawiam kolejną pracę ^^ Akryl na brystolu, format 100x70.


4 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się Twoje cieniowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) pamiętam, że tą pracę jakoś mocno przyciemniłam i potem musiałam rozjaśniać

      Usuń
    2. najwyrazniej było to konieczne bo tak wygląda super:)

      Usuń
    3. Dzięki:) w tamtym czasie miałam tendencję do przyciemniania wszystkich swoich prac do takiego stopnia, że żartowano, że odzwierciedlam pochmurną pogodę za oknem ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)