sobota, 10 listopada 2012

Trudne początki...

Witam ^^
To mój pierwszy post tutaj, więc wypada się przywitać :)
W przeszłości zdarzało mi się przez krótki czas prowadzić blogi, ale na dłuższą metę szło mi to raczej kiepsko i nie miałam pomysłów na posty. Dlaczego więc teraz założyłam kolejnego? Otóż zrobiłam to za namową mojego Kocurka. Ja założę bloga i będę się rozwijać, a on zrobi coś innego... Oczywiście to tajemnica, ale z zyskiem również dla mnie. O czym będzie ten blog? W zasadzie o wszystkim. Z początku chciałam się ograniczyć tylko do mojej twórczości, ale wiem, że mi to do końca nie wyjdzie. Będę pisała o moich pracach, problemach na uczelni, eksperymentach kulinarnych... Pojawi się sporo zdjęć. Nie będę już przedłużać tego postu, bo komu chce się to czytać ^^ Mam nadzieję, że zaskoczę samą siebie i Was ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)