sobota, 24 listopada 2012

Takie tam gadu gadu

Ależ jestem zmęczona. Tak to jest jak się pół nocy pisze wstępne posty na bloga. W każdym razie wróciłam wczoraj do domu i wygrzebałam dzisiaj wszystkie moje starsze prace i obfotografowałam. Czeka je jeszcze leciutka obróbka w photoshopie i ... no i wylądują w przyszłości na blogu.

Co jakiś czas może się co nieco zmieniać wygląd bloga. Niedawno wprowadziłam poprawki w ilustracjach, zmieniłam nieco jakieś opisy, powiększyłam czcionkę. Ale mimo to sądzę, że już ostatecznie zakończyłam sprawę wyglądu całości. Poza tym troszkę eksperymentowałam z innymi możliwościami, które by mogły uatrakcyjnić bloga. Na razie są to jeszcze fazy testów i konsultacji, zobaczę czy to wprowadzę. 

Wymyśliłam parę nowych tematów na posty, które mogą Was zaciekawić. Niedługo zacznę je dodawać, jak tylko do końca opracuję. Jeśli się spodobają to będę je rozwijać dalej.

No cóż to na razie na tyle. Życzę przyjemnej lektury :)



PS. Jednak znowu troszkę poprzestawiałam blog. Staram się, aby był lepszy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)