sobota, 10 listopada 2012

Wieczór z Final Fantasy

Miało być dzisiaj twórczo, miałam dodać zdjęcie tego co zrobię. Niestety plany się trochę zmieniły i muszę "to" przełożyć. Niemniej trochę kultury dzisiaj zaczerpnęłam. Całkiem przypadkiem dowiedziałam się o koncercie fortepianowym poświęconym muzyce z gier wideo.
Udało mi się załatwić darmowe zaproszenia i wybrałam się razem z Rudą. Pierwotnie to Kocurek miał iść ze mną, ale lekarz kazał mu przez kilka dni leżeć i odpoczywać (żeby akurat leżał...). Koncert był dosyć kameralny, przyszło ok. 50 osób. Przyciemniono światła, zapalono świeczki, wyświetlono tytuł pierwszego utworu i się zaczęło. Jak zwykle każdy utwór brzmiał na żywo niesamowicie, nie ma porównania z mp3 z odtwarzacza. Wiele utworów już znałam, pokochałam kilka nowych. Jednak ciągle czuję pewien niedosyt - cały koncert trwał nieco ponad godzinę. Jak dla mnie trochę za krótko.


A tutaj mam zaproszenie z dzisiejszego wyjścia. Mam nadzieję, że za jakiś czas ponownie będę mogła posłuchać muzyki z Final Fantasy na żywo. Pozdrawiam wszystkich, którzy byli dzisiaj w salonie ARTmosfera w Poznaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)