piątek, 30 listopada 2012

Jakieś żelastwo

Parę miesięcy temu załapałam się na wycieczkę do pewnej europejskiej stolicy. Zrobiłam sporo zdjęć miejscowej architektury.

Oto jedno ciekawszych zdjęć. Fotografowałam z bardzo daleka i ciężko było mi uzyskać odpowiednią ostrość. Aparat też nie był najwyższych lotów - pożyczona od mamy cyfrówka. Drażni mnie nieco ta data wyświetlona na dole, ale wtedy jeszcze nie wiedziałam, że taka opcja w aparacie jest włączona.


A nawiązując do mojego siedzenia w nocy. Nie mogę się sama sobie nadziwić. Stworzyłam prawie całą kolekcję w niesamowicie krótkim czasie. Teraz tylko się modlić, żeby się dzisiaj spodobała na konsultacjach. Nie chcę tego znowu zaczynać od początku... Trzymajcie kciuki ;)

7 komentarzy:

  1. Pokazałaś to w bardzo oryginalny sposób;)
    Teraz możesz ogłosić konkurs pod tytułem,,Co to jest" :))do wygrania jeden z rysunków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz chciałam taką zagadkę napisać ^^ tylko muszę wymyślić jakieś nagrody :) ciekawa jestem czy ktoś już się domyśla co to takiego ;)

      Usuń
  2. Jeszcze jedno napisz proszę gdzie na gumtree wpisałaś swoje ogłoszenie.Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogłoszeniach drobne, pytania, hobby; i link do niego.
      http://poznan.gumtree.pl/c-Spolecznosc-drobne-pytania-hobby-chcialabym-sie-pochwalic-moimi-pracami-na-blogu-W0QQAdIdZ432676683

      wrzuciłam na Poznań, i mam jeszcze inne na inne miasta (do każdego musiałam nowe i nieco inne napisać), ale są na razie oczekujące.

      Usuń
  3. Świetne ujęcie:) Ja również pomyślałam o zagadce, gdy tylko zobaczyłam to zdjęcie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To może ktoś zgadnie co przedstawia zdjęcie ;) Na razie nie mogę jeszcze obiecywać nagród rzeczowych (choć w dalszej przyszłości nie wykluczam), ale może napiszę nowy post o tematyce czy konkretnej rzeczy jaką wymyśli zwycięzca (w miarę możliwości) ^^ z konkursu wykluczam tylko Kocurka, który obserwuje bloga i zna to zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)